Translate

Sonntag, 21. März 2021

Es grünt und blüht!

Nachdem ich das Brot beinahe verbrenne 


geht's hinaus in die Natur. 


Zuerst jedoch fahren wir zu unserem Wohnwagen um diesen von seinem Wintermantel zu befreien. Der kriegt nun nächste Woche einen Service und wir wollen so schnell wie möglich wieder mit campieren beginnen. 

 
Es geht zum Wandern







und wir fahren für einen gemütlichen Spaziergang entlang des Ohio Flusses nach Cincinnati. 






bevor wir im ältesten Restaurant in Cincinnati zu Abend essen, im Arnolds Garden Bar und Grill, welches immerhin bereits seit 1861 existiert! Das soll für Amerika doch was heissen. 




Und was treibt Ihr so?





2 Kommentare:

  1. De Arnold gseht au us wie us em 19. Jahrhundert...
    Mir versueched no immer de Früelig z finde. Isch aber glaub im Amarsch!
    Freu mi au scho, wenn mir wieder i de churze Hose chönd umelaufe.
    Und wege euem Wohnwage bin ich also scho SEHR ifersüchtig!
    Han grad echli e Identitätskrise, will mir a Ostere nöd chönd go Womo-Fahre.....

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Häsch de Früelig jetzt gfunde? Ja du, also ohni Wohnwag wet ich au nöd si. Weiss gar nöd wie ich dich da chan tröste! Immerhin gasch Du ja aber uf Spanie! Das isch au nöd schlächt!

      Löschen