Translate

Montag, 29. Dezember 2014

Gemütliche Weihnachtstage

Wenn Schweizer in Amerika Weihnachten feiern...
 
... kam zumindest bei uns die Frage auf: Wie feiern wir nun Weihnachten? Mit dem "Christkind" oder dem Santa Claus? Am 24. oder 25. Dezember? Die Frage war schliesslich schnell beantwortet. Das "Christchindli" kann den Baum nicht mehr bringen, weil er ja schon mit Nona und Nono aufgebaut und geschmückt wurde. Santa Claus ist überall und alle erzählen von ihm. Wir haben in unserem Miethaus ein Cheminée!!! Also kommt auch bei uns der Weihnachtsmann durch den Kamin, und zwar am 24. Dezember!


Voller Vorfreude wurden die Geschenke erwartet, Milch, Guetzli und Karrotte für den Weihnachtsmann und Rentiere hingestellt und prompt auch angeknabbert!
  
Wir verbrachten einen gemütlichen Tag im kleinen Kreis mit Melanie. Es war sehr schön, wieder Besuch aus der Schweiz zu haben. Das brachte uns an diesen doch speziellen Tagen, ein wenig schweizer Luft ins Haus und wir genossen den Besuch sehr!



Zu Amerikanischen Weihnachten gabs schliesslich den obligatorischen Truthahn, der sogar recht gut geschmeckt hat!


Den zweiten Weihnachtstag verbrachten wir bei strahlendem Wetter in der Stadt. Während die Amerikaner noch am Feiern waren, genossen wir morgens eine fast leere Stadt, die sich dann allerdings immer und immer mehr füllte!









Grundsätzlich fiel uns allen auf, dass die Stadt nicht sehr weihnachtlich daher kommt. Ausser dem grossen Weihnachtsbaum am Rockefeller Center erinnert nicht sehr viel an das christliche Fest! Ausser dass es dann die darauffolgenden Tage massenweise Leute in der Stadt hatte! Echt der WAHNSINN!!! Wir haben daher die Tage mit den neuen Spielsachen zu Hause und ums Haus herum verbracht! 
 
Die Dekorationen an den Häusern sind farbig und teilweise sehr auffällig.















Wer hat unser Haus erkannt?
 
Wir wünschen Euch noch einige erholsame Tage und hei..... 2015 steht vor der Türe! Wir sind jetzt ein Jahr hier und wer noch nicht bei uns gewesen ist... soll KEIN schlechtes Gewissen haben! Aber bald buchen!
 
Lieber Gruss und einen guten Start im neuen Jahr!





 
 




6 Kommentare:

  1. Hallo wie immer uh schöni Föteli. Und au en uhh schöne Baum und eues Hus weisi au weles und jagenau buecht hämmer au, aber ghat na uhhhhh lang...,
    Ja nu Vorfreud isch die best Freud.
    Wünsche Eu en guete Rutsch und chönd ruehig chli vo eusem Schnee ha.....
    Lg us de uhh kalte Schwiiz
    Lg spühlis

    AntwortenLöschen
  2. Hoi Sabrina
    Wänns nächschte Jahr so schnäll ume gat wie das... dänn sind Ihr im Nu da! Find das krass wie schnäll s 2014 ume isch!!!! So vill erläbt...
    Liebe Gruess, Brigitte

    AntwortenLöschen
  3. Ich weiss au welles.... ;-)
    d'Renntierli händ aber nöd grad hunger gha. Hoffentlich händ die nachher no möge!
    Belüchtig isch ähnlich wie die da wo ihr dihei händ bi euem Huus, nur farbiger....
    Grüessli mit viiiiil Schnee.........

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Höi Karin
      Es isch im Fall es uuu langs Rüebli gsi.... wos Rentier aknaberet hät! Hi hi... isch ja luschtig, dass euses Huus in Bertschikä au so schön belüchtet isch! Und mit so vil Schnee gsets no vil schöner us!
      Grüessli, Brigitte

      Löschen
  4. Schön, dass Ihr Wienacht gnosse händ. Isch ja scho chli andersch in Amerika so mit Santaclaus und so. Also bi eus isch wie immer s Christchindli cho und hät de Baum bracht.
    Isch ja au chum zum glaube, dass Ihr scho 1 Jahr weg sind. Isch scho no schnell verbii gange, oder!? Aber wär scho schön gsi, wenn Ihr über Wienacht hei cho wäred, aber nächst Jahr villicht ja dänn. Jedefalls gsehnd mir Eu ja im 15 life (oder live?)!
    Und stelled Eu vor: Es hät jetzt sogar no Schnee gäh!!!! UUUUuu vill und wunderschöne. Sicher fast 30cm bi eus une. Soooooo schön! Hoffe, Ihr chömed au bald i de Gnuss

    Grüessli us de iisige Schwiiz
    Gabi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mal luege öbs bi eus Schnee git.... Weiss nonig öb ich würklich will... aber gset scho schön us jetzt bi eu! Nächscht Jahr isch scho wider mal e Heireis planed.... und glaub Wienachte wär di richtig Ziit!
      Will dänn mal en Schneema gse!
      Grüessli, Brigitte

      Löschen