Translate

Sonntag, 7. Mai 2017

Regen, Regen, Regen

Dieses Jahr entpuppt sich der Frühling als extrem nass, und anstatt dass wir auf unserer neuen Lounge sitzen...





und die wunderschönen Farben der blühenden Bäume geniessen können,


regnets ständig und das Campingwochenende ist erst mal ins Wasser gefallen.


Dabei wäre sogar die Innendeko fertig und wir sind sowas von bereit für unser erstes Wochende im Wohnwagen! 



Auch einen Namen hat er gekriegt, unser kleiner Anhänger!



Wenn immer es mal ein wenig schöner ist draussen, schick ich Djulien raus zum Spielen. Und siehe da, er zieht auch nach 3 Jahren Cara immer noch gerne in dem Wagen durch die Gegend! Die beiden sind nach wie vor, kaum aus der Schule, unzertrennlich!





Die Wetterovorhersage zeigt weiterhin REGEN




Wie immer sind wir jedoch voller Zuversicht und hoffen auf einen baldigen Wetterumschwung. WIR MÖCHTEN ENDLICH CAMPIEREN!!!!






4 Kommentare:

  1. Wieso Päuli???
    Find die Blüemli schööön!
    Chan ich im Summer im Camper schlafe?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das isch en lange Wäg gsi mit ganz vill Näme und irgendwänn hämer eus dänn für eine geiniget. Es hät en schwyzer Name söle si wänn möglich mit äüö! De Djulien hät aber zerst unbedingt "Fungus" wele was so vill wie Fuesspilz heisst!!! Häääää???? Tja, und dänn hämer irgendwänn abgstimmt und Päuli isch dänn für alli guet gsi!
      Du chasch natürlich gern det drin schlafe.... hi hi!
      Grüessli, Brigitte

      Löschen
  2. Päuli = Paul Thoma!!!! Ui nei!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Aber d Blüemli gfalled mir au. Isch echli hippiebussmässig..... wenigstens inwändig.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Für mich isch ebe Päuli nöd gleich Paul Thoma! D Blüemli gfalled sogar am Cédric. Han das heimlich gmacht... und wo er dänn mal ine isch bini erstunt gsi, dass er das schön fint. Isch ebe scho chli hippi und er hät ja nöd sooo gern so hippizügs!
      So, jetzt müemer eifach dänn mal no ga.... mit dem Teil!!!

      Löschen