Translate

Donnerstag, 2. Februar 2017

Wintermonate

Der Winter zieht sich wie jedes Jahr in die Länge und wir schleppen uns von einer Woche in die nächste. Viel los ist da nicht und dieses Jahr können wir auch nicht gross Skifahren gehen, denn es ist immer wieder viel zu warm und nass! 

Dafür verbringt Cara sehr viel Zeit bei uns.



Letztes Wochenende war dann allerdings die YMCA Vorführung




an der Djulien wieder einen Hip Hop Tanz vorführte.








So langsam kann er's! Klar doch, dass er dann genau jetzt nicht mehr in die Klasse gehen will. Ts ts ts, diese Kinder!




4 Kommentare:

  1. Jööööö dä Hip Hopper! Härzig!

    AntwortenLöschen
  2. Also das gseht ja ganz cool us. Bravo Djulien! Da würd ich gern mal no es Filmli gseh.
    Chasch nöd mal eis drähe, wo de Djulien und de Cédric en Hip Hop tanzed? Wär bestimmt lustig.
    Wünsche Eu no gueti Winterwuchene und d Vorfreud uf de Früelig isch doch au schön....

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja, d Vorfreud isch schön! Aber wet glich daser bald chunt, de Früelig, hi hi!

      Löschen