Translate

Sonntag, 18. Oktober 2015

Wunderschöner Herbst

Nachdem es Mitte Woche extrem und fast unerträglich ruhig wurde weil unser Besuch uns wieder verliess, mussten wir uns auf andere Dinge konzentrieren! Man muss im Moment nur die Augen gen Himmel richten um die schönsten Farben in der Sonnen leuchten zu sehen. Der Herbst präsentiert sich von der allerschönsten Seite und so planten wir das Wochenende im Landesinneren zu verbringen!
 
Zuerst standen wir allerdings am Samstag um 7:45 Uhr als fast einzige, überpünktliche Schweizer, an der Startlinie zum diesjährigen Milton School Duathlon!
 


 
Wieder hiess es 15 Minuten Radfahren und 10 Minuten rennen. Immer auf unserer Höhe hat Djulien auf dem Rad alles gegeben, um dann während dem Rest der Runde lèger nur wenig in die Pedalen zu treten. Dafür hat er dann beim Rennen nochmals alles gegeben und ist eine Runde nach der anderen gerannt!
 





 
Und weil wir Djulien bis am Abend noch so richtig müde machen wollten, beschlossen wir im Norden von New Jersey die "Stairway to Heaven" Wanderung  zu machen. http://www.njhiking.com/best-hikes-in-nj-stairway-to-heaven-appalachian-trail/
 
Unsere erste offizelle Wanderung in New Jersey seit wir hier sind und wir waren begeistert! Der Wanderweg ging gut ausgeschildert über einen Holzweg, Brücken und Hängebrücke über eine Sumpflandschaft, später durch Wälder und Kuhheiden auf einen Berg, wo wir schliesslich mit einer super schönen Aussicht belohnt wurden. Djulien war nicht müde zu kriegen und wurde schliesslich nur durch seine Wanderschuhe, die ihn schmerzten, gestoppt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Wir haben den schönen Herbst genossen und nachdem es heute bereits nur 8 Grad tagsüber war und ca. -3 Grad heute Nacht wird, haben Cédric und ich beschlossen, dass wir wieder bereit für den Frühling sind ;O) !

 

 
 
 Küsschen!




 

6 Kommentare:

  1. Guete morge
    Ja das glaubi dases ruhig worde isch. Mir händ scho so fernweh nach eu und de USA. Bi eus isches au kalt und dezue na grusig nass. Gnüsset de schöni Indian Summer die Wanderig staht jetzt scho uf de liste für s nächstmal wemmer bi eu sind.
    Super gmacht Djulien bim Duathlon.
    Gueti Wuche bis bald.
    Lg Spühlis

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Guege Abig bi eu! Wie händer de erschti Schueltag hinter eu bracht? Sinder wider schön umgstellt und guet i euere Ziitzone acho?
      Liebe Gruess, Brigitte

      Löschen
  2. Hoi hoi
    De 1. Schueltag isch guet und kurz gsi beidi nume am morge. Jetlag hämmer immer na hoffe die Nacht wird besser.
    Händ scho wieder glueget wenns günstig isch zum zu eu cho....:-)
    Gueti Wuche

    AntwortenLöschen
  3. Uiuiui....das mit em Jetlag isch mir immer no sooo präsent. Wünsche Eu also wiiterhin e gueti Umstellig.

    Also die Wanderig gseht würkli schön us. Aber ehrlich: Das chönted Ihr au i de Schwiiz ha! Müend nur bi eus au mal go wandere...... hihihi.....

    Find ich au cool, dass die Schuel mit dene "chliine" Chind scho en Duathlon macht, mal öpis anders als immer i de Schuelbank sitze. Mega! Und de Djulien hät das glaub ganz guet gmacht, Gratulation!

    Wünsche Eu no en schöne Herbst und Früelig..... das wird's nanig!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Also die Wanderig hetti i de Schwyz au chöne mache aber dänn hetti 3 Wuche müesse warte bises dänn am Wuchenänd mal schön Wätter isch. Da muessi das nöd! Derfür chani dänn da nur vom Hügel und nöd vo de Alpe abe luebe... Tja....
      Schöne Herbst no!
      Brigitte

      Löschen