Translate

Montag, 5. Oktober 2015

"Es herbstelet!"

Was wir in unserem letzten Eintrag schon gezeigt haben, wird nun immer mehr Wirklichkeit - der Herbst ist hier! Also muss sofort eine neue Flagge her und schnell ist diese in Arbeit



und aufgehängt!



Und dann war es endlich soweit. Unser nächster Besuch ist bei uns eingetroffen und das Abenteuer beginnt. Djulien in der Schule abgegeben, gings erst mal in die Stadt!




M&M zählt bei Kindern immer!




Mit der ganzen Truppe gings dann anderntags ins American Museum of Natural History!





Zu New Jersey gehört die Küste und die ist auch im Herbst wunderschön und voller Charme!









 





Und obwohl wir das Leben weit weg von Euch so gewählt haben, gibt es nichts Schöneres als mit guten Freunden und Familie zusammen zu sein. Das finden auch die Kleinsten!




Nun ist es in unseren vier Wänden erst mal wieder ruhig geworden. Spüehlis sind für einige Tage alleine unterwegs und wir freuen uns bereits, wenn Sie wieder zurück sind!




8 Kommentare:

  1. Hoi zäme us New Haven.
    Mini ganz Truppe schlaft scho und ich chan ganz in rueh die schöne und lustige Föteli gnüsse. Ja ihr wohnet würkli amene wunderschöne spannende Ort.
    Chans nume jedem empfehle d Familie Kollers go bsueche.
    Gnüsset na d Rueh, nachher ghats wieder los....
    Freuet eus bald wieder bi eu zii.
    Lg vo de müede spüehlis

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Isch fasch scho chli zu ruhig! De Djulien zählt scho wider d Nächt bis ihr wieder da sind und d Kürbis warted au scho uf eu! Gnüssed aber no s Cape! Isch jetzt sicher u schön I dem schöne Herbstwätter!

      Löschen
  2. Also die Flagge gseht wunderschön us. Super gmacht, Djulien.
    Es chunt mer au suscht einiges bekannt vor: Horseshoe-Crap, M+M's, Hard-Rock-Cafe, Sandy Hook-Beach (oder?).... Gnüssed die Zyt mit Eune Fründe.

    Gabi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Du bisch halt scho en alte Profi und häsch all die Sache au scho gse! Genau, Sandy Hook Beach! Genau det simer au gsi!
      Liebe Gruess! Brigitte

      Löschen
  3. hi hi hi hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, jaaaaaa, wieder dä M&M's Lade!!!!! Wett sooooo gern au emal det here!!! Aber ich dörf dä ja wenigschtens immer mal wieder gseh, aber es nähmt mi no wunder was i dä Säck vos Spüehlis hät!!!! Au so cooli Pyjama Hose???????
    Und es gseht nach emene richtig coole, gmüetliche Beach Tag us! Eifach herrlich!!!!
    Kusseli

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kei Pyjama Hose aber suscht lässigs Zügs vom M&M! Dä stürmedmer dänn au mal!
      Liebe Gruess, Brigitte

      Löschen