Translate

Sonntag, 22. Februar 2015

Not much happening

Nach wie vor ist der Winter voll und ganz hier an der nördlichen Ostküste. Wir sehen wunderschöne Bilder vom Hudson River um Manhattan und vom gefroreren Niagara Fall!





Am Montag war Presidents Day und kein Kindergarten und so machten Djulien und ich uns trotz der Kälte auf zum Skifahren in die Shawnee Mountains. Wir sind richtig angefressen, jetzt wo's so einfach jede Piste hinunter geht. Und ich konnte sehr einfach feststellen, ob Djulien immer schön hinter mir fährt weil er der lauteste auf der Piste war. Er schrie unaufhörlich entweder JEEPEE, HI HI HI oder THIS IS SO MUCH FUN!!! Er ist auch schon so richtig Amerikanisch extrovertiert. Sitzen wir auf dem Sessellift schreit er zu jedem der umfällt: ARE YOU OK???
 
Und warum wissen wir sonst noch, dass unser Kind veramerikanisiert ist? Weil er in Tränen ausgebricht, wenn er feststellt, dass wir den Valentinstag ignoriert haben. Also hat er anderntags unsere ganze Hütte mit Herzen verziert!








Mit dem Neuschnee, der vom Samstag auf den Sonntag schon wieder gefallen ist, haben wir den gefühlten hundersten Schneemann gebaut!




Und dann war da wieder eine Geburtstagsparty!



Und während die anderen Kinder wacker Spiele spielen, entdeckt Djulien gerade wie gut die "Cupcakes" schmecken!

Wir wünschen Euch allen eine schöne Woche!






4 Kommentare:

  1. Isch s bügle beflügelnder mit eme Herzli dra? Säg, säg......
    Aber ganz so chalt gsehts nüme us. Händ doch die zwei Manne nüme soooo vill a. D Chappe isch jedefalls anere Tächlichappe gwiche und au d Jaggene gsehnt nüme so dick us.
    Gnüssed de Winter nachli, bi eus isch er leider verbii!!!

    Gabi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hoi Gabi, büglet hani sit do nüme... und ja, geschter isch tatsächlich mal wider über 0 Grad gsi und mer halt s Gfühl gha, de Früelig isch im Amarsch... aber de hät sich grad wider verabschided! Derfür chömer wiiterhin nochli Skifahre...
      Liebs Grüessli, Brigitte

      Löschen
  2. ui, das hani no gläse vo dä gfrorene Niagara Fäll. Gseht sicher cool us.
    Du säg emal, sind det Geburifäschtli immer mit Eltere, so s'volle Programm?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hoi Karin, war no en Idee, schnäll über Wuchenänd zu de Niagara Fäll fräse!
      Tja, das isch verschide mit dene Geburifäschtli! Die sind ebe amigs i Turnhalle, Spielhalle und so zügs. Gönd ca. 1 1/2 Stund und dänn blibt mer oft halt au. Mir sind bis jetzt immer blibe, will die wo iglade hand Lüt sind wo mir guet finded... und so schnäderet mir dänn amigs, während d Kids ume ränned!
      Grüessli, Brigitte

      Löschen