Translate

Sonntag, 15. Februar 2015

Amerikanische Skiferien

Unsere ersten Amerikanischen Skiferien buchten wir in Killington, Vermont! Bereits im Vorfeld warnten uns einige, dass es dort extrem kalt sei, viel zu kalt zum Skifahren! Doch ist es relative nahe, innert 4 1/2 Stunden Autofahrt für amerikanische Verhältnisse relative schnell zu erreichen!
 
Und kalt!? So schlimm kann es doch nicht sein!
 
Einige Tage vor der Abreise studierte ich die Wettervorhersage und.... wusste, ich muss ganz viele warme Kleider einpacken!



Minus 23 Grad??? Weiter unten auf der Wetteranzeige konnte man noch nachlesen, dass sich das ganze mit Wind und Wetter nach -33 Grad Celsius anfühlt! Brrrr..... es war kalt, aber zum Glück nicht die ganze Woche!






Dank der Tatsache, dass die Amerikaner, nicht wie wir, so viele Ferienwochen zur Verfügung haben, fanden wir uns teilweise sehr alleine auf den super schönen Pisten mit viel Pulverschnee! Es war ein Traum!








Es waren spezielle Urlaubstage, da Djuilen 4 der 5 Skitage in der Skischule verbrachte und Cédric und ich deshalb plötzlich ganz viel Zweisamkeit geniessen konnten!




Amerikanische Skiferien unterscheiden sich von Ferien in der Schweiz! Das Panorama, das schöne Schweizer Panorama hat uns gefehlt!





Après-Ski haben wir keinen gefunden. Es fehlen Schneebars mit Jägertee, Kaffee Lutz und all diesem Zeugs! Mit Djulien im Schlepptau hätten wir davon allerdings sowieso keine getrunken!

Am letzten Skitag war Djulien nicht mehr aufzuhalten. Immer wieder verliess er die Piste um durch die Bäume zu flitzen und bei einem der Abstecher hat er dabei doch glatt kopfüber einen Baum geküsst. Zum Glück trägt man heutzutage einen Helm!



Es waren tolle Ferien!



5 Kommentare:

  1. Aber das gseht ja au ganz schön us. Frääset de DJ jetzt scho richtig d Piste abe?
    Und am Cédric sin 6-Tage-Bart - hät er de extra für di chalte Temperature la wachse? Häsch Du jetzt au wieder Spass am Skifahre?
    Am meiste aber freut mi, das somit d Schwiiz scho wieder zwei Pluspunkt hät (fehlendi Kafi-Gügs und fehlends Panorama), obwohl ich das Panorama, wo Ihr gha händ au ganz schön finde...
    Vill Spass wieder dihei

    Gabi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hoi Gabi, es isch schön gsi... kei Frag! De DJ fräsed scho rächt Pischte abe und hüt simer no in Pennsylvania gsi go skine und det hätter unbedingt d Feestyle Pischte wele abe mit all dene Schanze und Zügs. Also ich bin extreme froh treitmer hützutags Helm!!!
      Liebs Grüessli, Brigitte

      Löschen
  2. meeeega schön die Piste so ganz elleige. Es Träumli! Um zum Glück ja dänn doch nochli wärmer, mer gseht ämel am Dj sis Gsicht. :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hoi Karin, es isch würklich es Träumli gsi so ganz allei! Ebe au mal wider im eigene, und nöd Djulien Tempo fahre. Wobi er jetzt nach dere Wuche extrem ufgholt hät und ganz und gar nüme langsam isch...
      Liebs Grüessli, Brigitte

      Löschen
    2. das glaubi, das gseh ich jetzt bi eus i dä Skischuel, die Chind wo di ganz Wuche chömmed profitiered mega. Isch richtig schön zum zueluege und dä Ponylift lährt sich vo Tag zu Tag. Hüt isch no eis Chind dete gsi.

      Löschen